Nu är man ihjälbiten!

Hej!

Hoppas ni har haft en trevlig Lördagskväll! Det har iaf jag :)

Gick över till Björn och M-L tidigare ikväll, alltid lika trevligt att umgås! Var även några andra där och allihop satt och drack och sedan spelade vi även kubb! Var trevligt i massor och det märktes väl lite att det var rätt så länge sen man spelade det sist! Men det var kul ändå..
Sen var det bara att klia ihjäl sig då man blivit helt ihjälbiten på hela benen samt på fötterna av både mygg och knott! Har inte märkt av några knott innan, men hemma hos Björn och M-L fanns det gott om både knott och mygg ;) Hehe
Sen ville några sjunga singstar så då drog hela gänget hit till oss och började sjunga! Sen drog de andra och kvar var jag, Baby, Björn och M-L.. Men nu så är de bara jag o Baby kvar här hemma o snart ska jag sova för jag är ganska så trött just nu!
Har varit en jättetrevlig kväll och det är jag glad för!

*gäsp* Natti natti på er!
Puss och kram!

(en bild som inte har med inlägget att göra men den är fin ändå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0