It hurts!

Jag har varit lite inaktiv här de senaste dagarna, beror på att Babys föräldrar + syster och hennes dotter (som är 2,5 år) kom hit i Måndags och åkte hem imorse. Och de senaste dagarna har vi hållit på som galningar på vår uteplats. Eftersom det regnat nästintill varje dag innan de kom hit så har vi inte kunnat klippa gräsmattan på ett tag, så den var lite lång.. Så den har vi kämpat med som tokar.. Sen gav jag mig in i att rensa bort nästintill varenda brännässla i våra buskar, sen så klippte jag inprincip hela våran häck som vi har runt vår uteplats! Så jag har så otroligt ont i mina ben, mina armar, handlederna och (believe it or not) fingrarna!
Det är till och med jobbigt att skriva på tangentbordet!

Idag var vi dessutom på flyguppvisning på Mora flygplats eftersom de firade 30 års jubileum :) Var jättedåligt väder men vi fick några bilder iaf! Kan lägga ut några bilder imorgon, har de på andra datorn!

Nu ska jag tycka synd om migsjälv en stund!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0