Den vanliga turen!

Jag med min "tur" alltså!

Vi har bestämt oss för att köpa två st marsvin, givetvis från uppfödare! En Lunkaryahona och en Abessinierhona.. Dvs en lång/lockhårig och en virvel!

Hittade en uppfödare som födde upp Lunkarya och hade två st jättesöta honor.. Den ena till salu och den andra på standby. När jag väl velat fram och tillbaka så bestämmer jag mig för att skriva iaf, kollar först in sidan och ser att ena honan är borta från sidan.. Ja då blev den givetvis såld 1 timma tidigare och den andra honan jag blev kär i var det någon som lagt intresse på (alltså den som ligger som standby).. SUCK! Men men, ska se om det går att lägga sig som en andra intresserad på den honan så får man hoppas på att de andra inte köper henne ;) *elakt eller hur ;)*
Har mailat på Abbyhona också, men får se om man får något svar :)

Nu ska jag pyssla med annat innan jag ska sova! Imorgon lär det bli städdag..!

Här är jag och mitt hår som har 1482348 olika färger just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0