Den fick mig nästan att gråta..

Godkväll/godnatt!

Här har vi precis kollat på en film, Love Happens hette den.. Och seriöst, den där filmen fick mig nästan att gråta! Hade gåshud över hela kroppen och det var nästan på håret att läppen börja darra! Jag är en sucker för filmer och jag blir rörd så oerhört lätt!
Men jag gosade in mig i Babys famn så det kändes lite bättre ;)

De hade en papegoja i filmen också och hela tiden när den kom upp så satt jag o sa "JAG VILL OCKSÅ HA!" haha! Har velat ha en papegoja jättelänge, en sån som man kan lära ord så vi blir galna på den :D Moaha! Men men, det lär ju ta ett tag innan vi skaffar en sån, för någon gång ska jag då ha en! ;)
En gång åkte jag bakom en bil som hade en papegoja på axeln.. Antar att det egentligen är förbjudet att ha lösa fåglar i bilen sådär när man kör, men det var riktigt ballt!

Men men, nu är det bedtime för mig! Kan ju inte sitta uppe huuur länge som helst o glo!
Natti natti på er, hoppas ni sover gott inatt!
Puss

PS. Blixtfilmen lägger jag upp imorgon, orkar inte just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0