De håriga tanterna!

Hej!

Började dagen med att städa, stabilt va ;) Man orkar ju inte riktigt städa hela tiden när det är så varmt och fuktigt ute hela tiden så till slut så blir man tokig på allt och städar som en galning ist!
Tänkte nog dra ett varv med skurmoppen innan jag ger mig för idag, sen ska jag bara duscha och ta det lugnt!

Igår pratade jag med mamma på telen angående en grej jag fått på mail. Är med på en hemsida där man kan bli testpilot för olika saker, och hade fått erbjudande om en hårborttagare som tydligen ska vara bra. Och eftersom man ska va ett team på 2 pers så frågade jag mamma om hon ville ställa upp i mitt team.
Sen ska man ju komma på ett namn på teamet också..

Jag - Vad ska vårt team heta då?
Mamma - Jag vet inte..
Jag - De håriga tanterna!
Mamma - Haha, aah, det blir jättebra

Det slutade med att jag döpte teamet till Me&Mom. Nu återstår det bara att se om vårat team blir utvalt som ett av teamen som får testa denna hårborttagare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0