Yummy!

Jag är störd, jag vet! jag fastnar för spel så lätt, och Facebook är farligt för mig att sitta på med alla spel som finns! Om någon av mina vänner spelar ett spel som inte jag spelar, så tänker jag när jag har tråkigt "Jag ska bara kolla vad det är för något".. Sen är jag fast!

Just nu sitter jag dock BARA på 2 spel på FB.. Farmville (fortfarande) och Teasure Madness! Farmville loggar jag in på bara för att, o så tänker man.. Jag ska bara fixa dedär o dedär..
3 timmar senare.. OJ, sitter jag fortfarande här?!
Treasure Madness är rätt så skoj, gräver efter lite pengar och småspel på öar :) O så kan man hitta kokosnötter, bananer, vattenmeloner och mangos som ökar ens hälsa.. När man äter den får man upp denna ruta, så söt!

Yummy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0