Usch och blä!

Matchen gick pissdåligt! Så jäkla tråkigt att de inte alltid kan hålla samma glöd som när de spelar bra, var onödigt många slarvfel idag! Jag hoppas VERKLIGEN att vi tar dem hemma den 5/2! Annars tror jag att jag ger upp hockey..

Jag är verkligen inte på humör idag, har haft ont i magen hela dagen och det gör inte mig glad! Jag är dessutom astrött eftersom jag endast lyckades sova 1½ timme inatt, så jag är inge bra att prata me idag känner jag.. Eller joo, om man kan konsten att få mig på bra humör igen.. Då är de välkommet o prata me mig :)

Finns en sak som stör mig just nu, men orkar inte ta de här! Vill så gärna skriva va de är, men nää.. Skiter i de!

Ska nog sätta mig och lyssna på lite musik som kanske kan få mig på bättre humör.. Kanske, men bara kanske, kommer en uppdatering senare..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0