Två gubbar spekulerar och förvirrar!

Detta är lite internt.. Men jag satt verkligen o vek mig av garv! Det handlar om ett spel på internet som heter Tribalwars.. Det var det vi satt och diskutera på msn! Och Baby fick Dude lite förvirrad ett tag, jag bara satt o vek mig av garv!

Dude, the one and only säger:
gömda forum på conrad får vi nog ha

Kenny säger:
Nej men de kan vi ju inte ha!

Dude, the one and only säger:
eh, då ser han ju inte ens ledningsforumet

Kenny säger:
Han måste ju kunna se det!

Dude, the one and only säger:
det var ju det jag försökte säga
gömda forum på conrad måste vi nog sätta
bättre?

Kenny säger:
Men ja skoja om att han var flykting  
Vadå gömda forum?

Dude, the one and only säger:
vissa forum är gömda
alla ser dem inte
ledningsforumet är ett sådant

Kenny säger:
Men vadå? Allmänt och de där... kan Conrad se det?

Dude, the one and only säger:
angie, har kenny druckit mkt cider?

Kenny säger:
Hahahaha 
Angie sitter och viker sig av skratt

Angie säger:
Magknip o tårarna bara rinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0