Trött som ett..

Jag är trött som en jag vet inte vad! Tänkte jag skulle lägga mig snart, men en liten stund kan man hålla sig vaken :)

Idag hade jag en mobbingdag på jobbet. Första bästa, och det vart Andrés! (sorry!) Kan ta de kort, blir attans långt annars :)
Han kalla mig för snorunge och skitunge, jag kalla honom för gubbe.. Vid lunchen när han satt och åt påpekade jag för honom att han borde tänka på vad han äter, att man nästan ser hur han växer på bredden.. Han bara skrattade! Sen tokmobbade jag honom för hans rosa mobil och så frågade jag honom om han ville suga på min flaska! :) Tänk er massor av detta i 9 timmar, av mig ;) Jag hade askul, tror jag iofs att han också hade, för han satt och skrattade hela tiden!
Sista halvtimmen satt jag och stirrade på honom, tror han tyckte det var lite jobbigt ;) Moaha! Jag hade ju kul iaf!

Annars har de nog inte hänt överdrivet mycket idag, var på hockey nu ikväll som gick åt h-vete.. Förlorade på straffar tyvärr.. Vet inte riktigt vad de pysslade me för hockey idag.. Hoppas verkligen de spelar bättre på Fredag då det är derby mot Leksand! Skulle vara så skönt att vinna det!

En liten bild på mig :) Tagen imorse; 06:32


Snart ska jag gå och krama kudden! *gäsp*
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0