Tiggmaskin!

Lilla söta Gracie ÄLSKAR grönsaker.. Hennes favoriter tycks vara persilja och paprika.. Idag har hon suttit i soffan och skrikit efter grönsaker hela dagen. Hon har fått lite allt möjligt, men hon blir inte nöjd förrän hon får sin paprika! Jag gav henne äpple, gurka (som hon bara äter skalet på), morot, lite vitkål och sen paprika!
Var tvungen att filma henne när hon skulle få paprikan, för hon är så jäklans söt!

Man ser henne knappt i början bara för att hon sitter på en mörk handduk, sen har jag filmat med min mobil, så kvalitén är lite dålig.. Men hon syns i slutet, och hon hörs om inte annat :)

Och lyssna INTE på hur jag låter! Min röst är helt psyko just nu pga att jag är sjuk! Hostan förstör min röst lite... Så bry er inte om hur jag låter :P



Hon är söt lilla Gracie! och när hon blir trött så ligger hon gärna nära och sover.. Helst på en om de går :)


Den andra moppen har inte riktigt lärt sig när man ska skrika, eller så är hon fortfarande lite rädd, därför bara Gracie är med :)
Lovar att lägga ut en video om hon också börjar tigga så som Gracie gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0