Tankar och funderingar!

Tänk egentligen vad en låt kan få en att tänka och fundera på saker och ting! Satte igång musiken här och tankarna flyger som bara den här, så tänkte att det är ju inte fel att få ut lite tankar.. Dock så kan inlägget bli lite luddigt, för jag har lovat migsjälv att inte vika ut för mycket av mitt förflutna, eftersom det nästan alltid slår tillbaka mot en själv!

Tänk att så mycket som hänt i ens liv gjort en sårad psykiskt. Längst in i mitt hjärta finns det fortfarande sår från saker som hänt för ca 10 år sen, saker som jag aldrig trodde skulle ske! Men det gjorde det och jag tror nog att jag aldrig har mått så dåligt som jag gjorde då!

Även om man fortfarande har sår i själen så står jag på mig, jag mår bättre nu än vad jag någonsin gjort. Jag är lycklig med mitt liv och med min underbara Baby och alla våra djur!
Fast än har jag inte upnått allt jag vill med mitt liv, det återstår att se hur det blir med det som man vill!

Finns så mycket mer som jag egentligen skulle vilja berätta, men som jag inte kan! Jag vill inte att det ska slå tillbaka på migsjälv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0