Svarta faran!

Vilka dagar jag har, både igår och idag vaknade jag vid 9 på morgonen.. Idag var det dock värre för jag hade knappt fått sova någonting!
Så jag vaknar vid 9 av att jag känner att jag kommer hosta rejält snart, för jag får så mycket slem och sånt i halsen när jag sover så jag har rejäla hostattacker på morgonen!
Gick upp, eftersom jag inte ville störa Baby med mitt hostande, plus att jag gjorde te och drack som brukar lindra lite. När hostan lugnade ner sig (efter drygt 1 timme) så la jag mig i soffan och somnade till 12, så Baby väckte mig.. Då gick jag in i sovrummet och la mig och somnade till halv 3 eller vad klockan var! Så jag sov ganska länge, men det var skönt! Det behövde jag så min kropp kanske kan lyckas stöta bort infektionen som jag har!

Nu sitter man i soffan och kollar på ett marsvin som har race på mattan! Hon springer runt, runt och pratar.. Och då menar jag inte typ går runt, utan hon kutar! Och medans hon kutar så gör hon popcornskutt! Hon är så söt min lilla Gracie, min lilla galna bebis!
Filmade henne så ska slänga upp videon, men orkar inte göra det på den här datorn! Gör det sen när jag sitter på andra..
Dessutom så tänkte jag börja me maten.. Idag blire gottismat! ;)

Hörs senare!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0