Suck!

Jag är typ helt jäkla död! Har inte fått sova ordentligt på flera nätter pga de ovanför som är vakna o springer runt klockan 3-4 på nätterna! Jag undrar vad de har för skruvad dygnsrytm om ens ungar (som inte är spädbarn, nej de kan gå och springa som några idioter) är vakna klockan 3 på morgon!
Om de nu ska ha barn som är vakna så tidigt (varför förstår jag inte), så kan de väl åtminstone lära ungarna lite hyffs? Fan, man springer inte runt så tidigt på morgonen när de bor folk under!
Åh, nej.. Tror Baby får gå upp idag o fråga vad de egentligen håller på me så tidigt på morgonen.. Kan inte ha de såhär, jag måste få sova!

Får se om jag lyckas uppdatera något sedan, är ju så jäklans trött!
Ska ju till sjukhuset också och fixa dedär provgrejen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0