Sega Söndag!

God morgon, God middag, God kväll! Vi tar allt på en gång så slipper vi krångla :)

Idag är det verkligen en seg söndag, orkar typ inte göra någonting. Ska väl åka och handla snart, det är väl den enda planeringen vi har idag.. Försöka ta lite kort kanske, är ju lite fint väder ute.. Man måste ju passa på medans solen är framme :)

Satt ett tag och funderade på om jag skulle fixa ett vattenbyte i mitt akvarie idag, men får se om jag orkar det idag. Man är ju som sagt lite slö :)
Tycker lite synd om min Skalar faktiskt.. Han simmar runt helt solo, utan sin partner! Fick slå ihjäl den för någon/några veckor sedan.. Vet inte riktigt vad som hänt me den, men den kunde typ inte simma, såg ut som att den försökte i 3 sek sen bara slutade den.. Sen försökte den igen o slutade o så höll de på.. Tyckte så synd om den så fick tyvärr slå ihjäl den :( Ska fixa nya Skalarer snart tänkte jag, men djuraffären här har inga randiga Skalarer, så måste isf beställa..

Nu blir det affären :) Hörs lite senare, ev me bilder!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0