Mitt lilla matvrak!

Gracie är så söt! Hon är min lilla gosegris! På Torsdag kommer jag antagligen ha 2 gosegrisar! :D
Iaf, Gracie är ett riktigt matvrak har jag kommit på.. Alla grönsaker och frukter man ger henne bara matar hon in.. Bladpersilja är hon hennes favorit tror jag, då kommer hon springandes på soffan :P Kligröt (kruskakli blandat med vatten och bladpersilja) blev nog också en favorit hos henne, för jag gav henne lite sånt förut för att hon skulle få smaka lite =) Det är ju dessutom bra för henne eftersom hon växer och kruskakli är bra för marsvin som växer/ska lägga på sig..
Det slutade med att hon stod på matskålen i soffan och skulle ha mer.. SÅ när jag gick in i köket och öppnade skåpet så hör jag henne skrika innefrån vardagsrummet :P Tiggfia!
Nu har hon iaf fått mer och är säkert nöjd.. Tills vidare!

 

Annars har jag pratat med Annapanna i telen ikväll =) Vi lyckas då alltid prata o garva hela tiden! Vi är nog rätt så bra på att larva oss! :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0