Mår pisskit!

OBS! Varning för svordomar!

Fyfan, jag mår inte så värst bra känner jag! Hostar som en galning, kan typ inte prata och jag känner mig frusen och jag har ont i huvudet! Tror egentligen jag skulle behöva vila någon timme så kanske man hade mått lite bättre, men det känns så onödigt.. Då sabbar man ju bara sovtiderna ännu mer än vad man redan gjort!

Och jag är så jävla fittbesviken på saker! Känner bara för att skrika rätt ut, men min röst pallar inte.. Tror inte de skulle vara så uppskattat heller av grannarna!
Jag orkar inte ta upp vad de är, men grymt jävla besviken är jag!

Någon som har plats för 2 pers med ett halvt Zoo som bihang, så långt ifrån denna fittstad som möjligt.. Säg till! Jag är redo att flytta varsom helst!

Och medans jag ändå är på och klagar, grannarna som bor över/snett över oss är HELT JÄVLA STÖRDA! Klockan 4 imorse hörde man massa ljud och musik.. Lät som någon studsade en boll i golvet och det hördes! Idioter! Får man inte ens sova ifred! Detta är inte första gången det låter!

(Ursäkta mitt "trevliga" humör, men jag är arg!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0