Lista!

Matvanor:
Bästa maträtt?
Potatisgratäng med något gott kött och en sallad sitter aldrig fel ;)
Bästa dryck? Fanta dricks det alldeles för mycket av här!
Hat dryck och maträtt? Dryck: Whisky Mat: Fisk av alla dess slag!
Bästa alkoholdryck? En kall Carlsberg!
Använder du smör på smörgås? Ja!
Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? Hm, olika.. Men föredrar oftast egenplockat!
Favoritglass? Hm, svårt val!


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Jag shoppar nästan aldrig..
Har du mer skor än kläder? nej..
Favoritplagg? Jeans med någon snygg tröja
Hatplagg? Hm, svårt att säga..

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
Inget fast jobb, men praktiserar änså länge!
Vad vill du bli? Bäst? Haha, jag skulle nog någon gång i mitt liv vilja äga en alldeles egen bra djurbutik..
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Kan man göra!
Är lönen viktigast? Nej, det viktigaste är att man trivs med det man gör!
Boende:
Lägenhet eller hus?
Bor i lägenhet nu..
Framtidsplaner med boende? Att få köpa ett riktigt fint och stort hus!
Litet eller jätte stort? Har hellre stort än litet! Hatar trånga utrymmen!
Drömboende? Ett stort och fint hus med stor tomt och stort kök!
Landet eller mitt i stan? Landet isf.. Vill inte bo i stan i ett hus..
Mysigt eller sterilt? Mysigt såklart!

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nej, de har jag inte.
Älskar du någon? Ja, min Baby <3
Betyder familjen mycket för dig? Ja, det är klart den gör!
Är du lojal? Ja, de tycker jag!
Tycker du om att dricka dig full? Inte alltför ofta men när man ska festa till de ordentligt så :)
Hemmafest eller gå ut på krogen? Både och!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0