Lista!

Namn: Angelica

Kallas för: Angie

Stjärntecken: Oxe

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Tre (om man räknar me öronen)

Tatueringar: Tycker det är ganska snyggt om man har ett snyggt motiv och inte överdriver med hur många man har. Tycker inte det är snyggt när man målar hela kroppen i ett enda stort virrvarr..

Längd: 1.63

Skostorlek: 38/39

Hårfärg: Brunett

Fräknar: Kan komma om jag solat mycket

Motto: Ta vara på dagen (?) Vet faktiskt inte..

Kär? Baby <3

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i en stad som var lite större än Mora och hade fler och bättre djuraffärer!

Tycker du att du är attraktiv? Ibland så ;)

Dricker du? Ibland händer det!

Röker du? Hmm..

Vilket schampo använder du? Just nu, Elvital

Vilken parfym använder du? Brukar inte ha parfym, men när de blir så blir de Puma

Vad är du rädd för? Spindlar och sånt äckligt

Gillar du att tvätta? Mja, är väl inte världens roligaste..

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, det är skoj :)

Senaste…

Filmen du hyrde? Hmm, kommer inte ens ihåg när jag hyrde en film senast!

Filmen du köpte? Deeet var också sjukt länge sen!

Låten du hörde: Emilia De Poret - Pick me up.

Låten du laddade ner? De kommer jag inte ihåg.. Kör de mesta via Spotify

Personen du ringde? Honey <3

Personen som ringde dig? Honey <3

TV-program du såg? Va något program om lastbilsförare som kör någonstans där de är mycket snö och is..

Person du tänkte på? Baby

Favorit…

Låt: Just nu har jag fastnat för en Mora låt!

Sak att göra: Ska uppdatera bloggen, sen ska jag toklyssna på en låt :)

Sport: Ridning (?)

Dryck: Fanta eller vatten!

Kläder: Jeans, linne o någon tröja över

Film: The Notebook och Transformers-filmerna <3

Bil: De mesta går bra :)

Serie: 2½ män och House

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja, för många gånger

Gråtit över en flicka? Mjae?!

Ljugit för någon? Ja, tyvärr

Varit i slagsmål? Bara när jag tränat kampsport me Uffe! ;)

Blivit arresterad? Nope

Träffat någon från internet IRL? Ja, de har jag

Antal…

Gånger du varit kär? 4-5 gånger kanske

Gånger ditt hjärta brustit? Har brustit några gånger, men har läkt!

Hjärtan brustet på grund av dig? haha, hmm.. Någon gång kanske..

Tjejer du kysst? Next!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ehm, typ 1

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen tror jag

Senaste…

Boken du läste? Var säkert "Vingklippt ängel", en hur bra bok som helst!

Personen du fick e-mail av? De va säkert mamma eller nått.. Hon har en förmåga att spamma mig ibland.

Personen du fick brev av? Brev? Du menar på posten? Eeh

Personen du fick sms av? Anna

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Något år sen

Saken du köpte? Underkläder :P

Vad har du gjort idag? Absolut ingenting

Brukar du svära mycket? Försöker att inte svära så mycket, men det händer att de slipper fram någon svordom då och då..

När stiger du upp på morgonen? Så sent som möjligt :P haha, nää men försöker väl åtminstone när jag är ledig vid 9-10 tiden..

Vad har du på dig? Jeans, linne och en tröja

Vad ska du göra ikväll? Sitta och glo :P

Vad är du allergisk mot? ingenting vad jag vet

Var har du ont? I halsen..

Använder du hårspray? Nej, vill ha mitt hår så naturligt som möjligt utan massa sprayer och sånt.

Kan du stå på händer? Det var längesen, men kan det säkert fortfarande

Håkan Hellström eller The Ark? Jag tycker inte om någon av dem...

Salt eller socker? Olika, men oftast socker ;)

Gillar du ketchup? Beror väl på vad man äter till :P

Är du glad nu? Relativt ja :)

Var du glad igår? Mja, kunde väl varit bättre

Vad dansar du till? Musik som får igång en och som får en glad!

Stockholm är… ? En stor stad med mycket bra affärer, men alldeles för många dryga människor!

Göteborg är… ? Jag har inte mycket för Göteborg..

Spaghetti eller makaroner? Makaroner!

Land du vill besöka? Nya Zeeland, Thailand bla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0