Kväll!

Hejsan hoppsan!

Trevlig dag idag! Var på hockey ikväll, gick bra.. Spelade iofs bara mot Troja/Ljungby så det var lugnt! Matchen slutade 7-2, och Troja/Ljungby blev lite kaxiga ett tag när en av deras spelare blev nertacklad av en av våra! :P Han blev liggandes ett bra tag innan han åkte till båset.. De andra Trojaspelarna blev kaxiga och hoppade på Moraspelarna.. Så de åkte på en utvisning på 5 min :P Moaha! Plus att kort efter de så åkte en till ut, så vi hade lätt spel idag med många powerplay! :)

Imorgon kommer jag vara jätteglad kan jag också meddela! Kommer åka och hämta marsvin nr 2 i Gagnef.. Terroristen här hemma kan behöva en kompis som hon kan busa runt med. :) Har längtat som fan efter att få mina marsvin, så är jätteglad! :)

Kanske uppdaterar nå mer senare, nu ska jag ta och göra något annat!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0