Idag!

Jag hänger inte alls med i dagarna längre! Jag såg mamma inne på Facebook förut och tänkte "Va fan gör HON inne på fb nu? jobbar inte hon?".. Sen kom jag på migsjälv med att det faktiskt var lördag idag och inte en vardag! *hehe*

Annars har vi varit och handlat lite! Halstabletter fick jag införskaffa för jag känner mig helmysko i halsen idag.. Gjorde det igår med, så nu blir det halstabletter så man kanske blir bra igen! Måste ju vara bra i halsen tills på tisdag, då är de match o då måste man kunna skrika :)
Innan vi åkte och handlade så stannade vi nere vid Österdalälven och tog lite kort! Blev faktiskt jättefina kort!

The Österdalälv, the älv that never fryser! ;)


(Ja, det är kallt.. Det var typ -25)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0