Idag!

Idag har det varit dåligt med inlägg mäker jag.. Har inte riktigt orkat uppdatera, har inte direkt vetat vad jag ska skriva eftersom det inte har hänt något speciellt idag :)

Började med att jag vaknade rätt så sent, fick nog igen den mesta sömnen som jag tappat under veckan! Var jätteskönt att få sova ut så man kan känna sig lite pigg :)

Så idag har vi hunnit med att sitta lite vid datorn, städat, tvättat, gosat med djuren och kollat på 2 filmer! Först såg vi "Se upp för dårarna" som gick på Tv4 plus, har iofs sett den förut men aldrig fel att se igen.. Sen nu har vi precis kollat på "sommaren med göran" som också var rätt så bra :)
Höll på att garva ihjäl mig när de sa "Anne Ahl"..!! HAHA!

Snart är det nog sovdags, men tror man hinner sitta uppe ett liiiitet tag till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0