haha!

OBS! Är du lite känslig för snuskiga och äckliga saker så ska du nog inte läsa!

De satt och skickade blinkande smileysar till varandra som sprudlade av hjärtan och grejer! Skulle sprida sin kärlek, var bara det att kärlek blev till "kärlek" dvs något helt annat.. Det utvecklade sig såhär:

Kenny säger:
Hm... vad menar du för kärlek yaasin?
Klamydia?

Yaasin.' säger:
kärlek från mig baby?

Kenny säger:
Haha vadå? har du Klamydia ?

Yaasin.' säger:
nee är ren, kollade faktis upp för förra måndagen

Kenny säger:
Åh... grattis! Hur känns det?

Yaasin.' säger:
hahaah
vadå hur känns det? som att ja aldrg vart ren eller?

Kenny säger:
Ja hur känns det?   Jag har kronisk klamydia... skulle också vilja vara ren

Yaasin.' säger:
aha.. det betyder att de sitter i va?
men kan inte smittas?

Kenny säger:
Precis men smitta kan man  
Mohahaha

Yaasin.' säger:
så du kan smitta men du kan inte bota det med antibiotika eller något?
utvecklas inte viruset då?

Kenny säger:
Angie fick det av mig i julklapp t.ex....

Dude, the one and only säger:

jag har kronisk freak out på småungar i tw..

Kenny säger:
Inte inslagen då... de va svårt...
Hahaha... men du Yaasin... de finns inget som heter kronisk klamydia. Så du kan vara lugn  

Yaasin.' säger:
nej de va drf ja ba wtf hahaaha

Angie säger:
o jag kan va rätt så lugn  

Kenny säger:
Nja de vet i fan
om du kan

Yaasin.' säger:
ja måste bara kolla är inte säker
ni två är ett par va?

Kenny säger:
Haha... ja de sägs så  

Yaasin.' säger:
hha wow wow.. varför va du med mig igår då!?
utnyttja du mig

Kenny säger:

Men sccchhhyyyy

Yaasin.' säger:
oj... förlåt

Kenny säger:
Du skulle ju inte säga nått sa vi ju

Yaasin.' säger:

men ingen har märkt. skriv mkt så dom inte hinner läsa det

Kenny säger:
Ledsen men de blir läderpiskan nästa gång!

Angie säger:
Yaasin passa dig öfr den där kroniska klamydian

Yaasin.' säger:
haahahah nästa gång ska vi ha dubbla skydd kenny!

Angie säger:
Jag vill inte veta mer!

Kenny säger:
Klamydian fräter så dubbla skydd hjälper inte

Yaasin.' säger:
knas fan
ja får väl använda tungan..


Och där slutade de, det blev för äckligt för pojkarna! :)
Jag satt och vek mig av skratt, de där är experter på att driva på när de väl börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0