God natt!

Nu får det vara dags för mig att gå och lägga mig, ska faktiskt upp och jobba imorgon också även fast jag egentligen inte behöver/ska de.. Men, snäll som man är så ställer man ju upp!
Så jag ska alltså upp om 4 timmar ungefär, som vanligt får man ju inte överdrivet mycket sömn.. Men vad gör det, tro om jag får mobbas lite imorgon :) Moaha!

Sitter och lyssnar lite på musik nu, och det är egentligen sjukt hur mycket musik kan styra ens humör och vad man känner för! Just nu är jag inne lite på lugna låtar, och det får mig bara på humör för att ligga och mysa gärnet!
Tänk att bara sätta på massa lugna mysiga låtar och bara lägga sig och hålla om varandra och bara inte göra något! Bara älska situationen..! Bara titta in i varandras ögon, och utan att behöva säga något så vet den andre vad man tänker på.. Bara känna lyckoruset genom kroppen, det älskar jag!

Nu ska jag dock lägga mig och hoppas på att somna snabbt så man får några timmars sömn iaf! Känner mig rätt så trött, så tänkte göra ett försök iaf!

Hoppas ni som läser sover gott och har en bra Måndag!
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0