Frieser och Lets Dance!

Pratade med min mamma för några minuter sedan.. Amazing egentligen att det alltid ska ringa på hennes telefon när jag pratar me henne. Iofs kanske de inte är så konstigt med tanke på att hon sitter på kontor och pratar i telefon på dagarna ;)

Iaf, så berättade hon att det kommer en frieserhäst till stallet där Vezér står! *iiiiih* Min drömhäst är just en frieserhäst så nu MÅSTE jag till Stockholm och dregla lite! Ska fråga också om jag kan få provrida på den också, då skulle jag vara i himmelriket för några min!
Förstår ni varför jag är så svag för dem? Vackrare hästar finns inte :)


Så när man blev störd av att hon hade samtal som stod i kö, så lät de såhär:
J - Kan du ringa mig när du kommit hem då?
M - Ja det kan jag göra, men måste till stallet och det efter jobbet. Hovslagarn kommer och ska sko Vezér idag.
J - Ja, men när du kommit hem efter stallet?
M - Ja det kan jag göra, om de inte är mitt i Lets Dance!
J - Hahaha
M - Det är körigt nu vet du, haha
J - Ja, men ring efter de då om de är så viktigt, Hahaha
M - Jaja, man kan ju inte missa de heller

Ser ni, min mamma prioriterar Lets Dance före mig.. Hahah! Stördo :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0