Denna dag!

Vad gör ni denna lördagskväll/natt? Festar/myser/sover? :)
Jag sitter i soffan och kikar runt på internet och lyssnar på musik och bara tar det lugnt efter att ha städat hela kvällen lång! Det enda som vi inte fick gjort idag var skurningen.. Men den kommer antagligen imorgon, skulle verkligen behövas, golven blir ju rätt så skitiga när man har djur som går ute och kommer in med blöta tassar :)

Jag och Baby hade en vild diskussion om marsvin ikväll också. Vi har lite delade åsikter om dem, jag ser mina marsvin som mina bebisar, han tycker att det bara är marsvin.. För mig fyller de massa funktioner, för honom ingen alls.. Jag säger att de faktiskt kan lära sig saker, han säger att dem är dumma.. Osv osv osv :P
För mig fyller de den viktigaste funktionen för mig, de får mig att skratta varje dag. Varje dag med dem är underbar och jag skulle inte kunna leva utan dem.
Är jag och handlar i affären så handlar jag nästan alltid med något gott till dem såsom paprika, persilja, kål eller gurka!
Ett marsvin går ALLTID att muta med grönsaker om man vill att de ska göra nått ;) De små glupska grisarna!
Frågar man Gracie
- Ska du ha sån?
Ja, då skriker hon! Hon vet att det innebär grönsaker, så hon tar i för allt i världen! :) Sötnosen!

Ni får nog nöja er utan bild idag.. Har ju varit fullt upp så har inte haft tid att ta någon bild.. Men imorgon kanske? Ska släppa ur min fläta jag har i håret imorgon, så då kan jag ta något kort :)

Nu blir de till att göra annat!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0