Borta bra..

..men hemma bäst!

Är hemma från Stockholmstrippen, kom iofs hem mellan 16-16.30 men vi har både ätit och fixat här hemma så jag har inte orkat/haft tid att uppdatera förrän nu!
Har iaf varit en trevlig stund i storstan, men jag känner verkligen att jag är glad att jag flyttat därifrån.. Jag trivs mycket bättre här och jag känner mig som en bättre person! :)

Iaf, vi åkte ner i Lördags mitt på dagen.. Resorna har väl aldrig varit det roligaste, men det kändes kul att åka! Har ju velat åka och hälsa på mina föräldrar så länge så det kändes kul! Så när vi kom ner så åkte vi och hälsade på Maria och Stefan det första vi gjorde! Var jättetrevligt eftersom jag inte träffat henne på så lång tid och vi har inte pratat så överdrivet mycket heller, så det var jätteskoj!
Sen på kvällen så kom farmor och farfar förbi och åt med oss och mamma och pappa! Firade som en liten "mini-jul"! Var jättetrevligt med god mat och massa prat!

I Söndags så åkte jag och mamma först till Hornbach och kollade på fiskar och marsvinssaker.. Ska köpa/få ett hus till som piggisarna ska ha sen.. Har ett hus nu men de ska få fler :) Köpte krackers som de ska få mumsa på sen, och så fick Huskie ett ben! :) Sen åkte vi till stallet och fixade! Huskie hittade en tjejkompis som han kutade gärnet med, fick sätta en longerlina på honom ist för vanligt koppel :P Longerlinan är typ 25 meter långt och ändå så fick mamma springa efter honom :P Hahah!

I Måndags (igår) så gjorde vi inte många knop! Vi åkte och kollade lite i kungens kurva på HM, Din Sko och Skopunkten.. Hittade ingenting, så vi åkte till Heron City och åt på Pizza Hut! Var jättelänge sen som man åt där och det var riktigt gott! Även fast man var mätt efter halva så åt man upp hela bara för att det var så gott! Fick nästan inte igen jackan efteråt ;) Hahah!
Sen på kvällen gjorde vi inte mycket, tog det lugnt och kollade på en film!

Och Idag så åkte vi hem direkt efter att vi hade vaknat och lyckats packa in allting i bilen!

Har tyvärr inga bilder att lägga in idag, är alldeles för trött, sen hade vi inte någon kamera med oss ner så fick inga bilder heller! :( Slarvigt av oss, jag vet!
Kan försöka ta lite bilder på vårat lilla marsvin imorgon när det är lite ljusare ute :) Hon är ju helt kolsvart så man ser henne knappt nu i mörkret :P

Nu ska jag äta upp vårat pepparkakshus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0