ÅÅÅH!!

Fan vad jag tycker synd om migsjälv :( Jag har sovit kanske max 1 timme inatt, pga att jag hostar så jäkla mycket.. Det kliar i halsen hela tiden och jag hostar konstant..
Fick ta hostmedicin vid typ 4 tiden imorse, tog en halstablett, då lugnade hostan ner sig lite så man hade en chans att somna.. Tror ni inte att de där jävla grannarna där uppe för ett jävla liv då?! De lät som saker som studsades i golvet, ungar som sprang fram och tillbaka, ungar som skrek och föräldrar som skrek! KLOCKAN FUCKIN' FYRA, HALV FEM PÅ MORGON!?
På något vänster lyckas jag till slut somna, sover någon timme o sen ringer Babys väckarklocka! *Suck* O direkt när man vakna så kan man knappt prata, man kan knappt svälja för att de gör så jäkla ont och hostan kommer tillbaka direkt! Så man känner sig ju väldans pigg och alert nu.. *harkel* Eller inte..

Varför ska jag behöva ha den här skiten för? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0