Wewe ni

Jag och Baby har en tendens att vara lite enformiga när vi säger saker till varandra.. Detta är något som vi säger typ minst 3 gånger varje dag (på svenska då), översatt till swahili då (Eventuella fel skyller jag på googles översättningsprogram) :)

Baby - Kama wewe
Jag -
Kama wewe
Baby -
Kiasi gani?
Jag -
Lots
Baby -
Ni kiasi gani?
Jag -
Misa, Misa, Misa
Baby -
Wewe ni

På svenska:

B - Tycker om dig
J - tycker om dig
B - Hur mycket då?
J - Massor
B - Hur mycket är det?
J - Massa massa massa
B - Du är

Och eftersom jag är så himlans trött på Du Är som baby säger var 5 sek typ, så funderar vi på ett annat språk så jag slipper höra de där ordet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0