Usch!

Var på hockey idag, derby mellan Mora och Leksand..
Mora spelade faktiskt bra idag, det var ju bara det att Leksand, som vanligt, har tur i sitt spel.. Måste säga, att jag är inte speciellt imponerad av deras spel.. De har ju bara ren tur. Hade de inte haft sin tur hade de förlorat stort för vi ägde matchen!
Vi förlorade på straffar mot dem, helt otroligt! Riktigt frustrerande!

När jag kom hem igen, så funderade jag ett tag på om man skulle ställa sig ohc skrika Hata Leksand ramsor till han ovanför oss, han är ju leksing.. Undrar vad han skulle säga då.. Måste ju bli lite pay back time efter alla jäkla nätter som hans ungar höll oss vakna..

Usch ja.. Nee.. Hade verkligen hoppats på vinst idag, men man kan ju inte få allt tyvärr!
Nu ska jag gå och sjunga vidare på mina fina ramsor! :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0