Usch och blä.

Fyfan vad jag hatar att må såhär dåligt! Har legat helt död hela dagen lång, hela morgonen spenderade jag på toan :( Jag hatar det!
Känner mig lite lite bättre nu, magen har lugnat ner sig, men är helt slut i kroppen och i huvudet..

Igår spenderade jag och Baby med att äta god mat och gå på kvällsbio då vi såg Snabba Cash.. Var faktiskt en rätt så bra film faktiskt! :) Vi skulle alltså "efterfira" vår 1års dag!
Otroligt nog så lyckades vi frosta av vår frys igår också.. Vi var typ tvungna att göra de, vi har och storhandlade igår eftermiddag.. Kom hem med 6 kassar med mat, 1 påse från Dollar store med typ godsaker och kroppsskrubbningar och sånt skoj och 1 påse från djurmagazinet med fiskar och fiskmat! Köpte praktbotier, platys och malmat :) Kan försöka ta bilder imorgon om jag orkar! 
Iaf, vi hade inte plats i frysen för all mat som vi hade köpt, så vi fick slänga massa gammalt som man ändå inte tänkte äta och ta bort en jäkla massa is.. Det blev så rymligt och bra så :)

Har fått tag på en tröja och ett par byxor också :) Kan försöka visa på bild imorgon, men vet inte om jag vågar visa mig på bild just nu... Ser ut som ett vandrande lik typ..

Ska nog försöka vila igen, är helt slut!
Uppdaterar något imorgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0