Tröttis!

Idag är jag riktigt riktigt trött! Kunde inte somna inatt, skulle upp tidigt imorse o jobba hela dagen.. När jag kom hem så började jag att städa på en gång. När Baby slutade så åkte vi och handlade massor med mat så vi klarar oss ett litet tag :)
Direkt när vi kom hem så började jag me maten, och efter det gick de inte i många knop för mig.. Usch vad trött jag vad då! Att läsa 3 rader på datorn tog en evighet, så jag somnade i några min!

Snart blir det sova igen, så man orkar upp imorgon igen! Börjar iofs senare nu, men måste ändå gå upp tidigt! *suck* Funderar fortfarande på om jag ska gå ner på stan, eller ta bussen imorgon! Hmm..

Inga bilder idag, blev inte så :) Så ni får nöja er ändå ;)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0