Tröttis!

Usch vad jag är trött ikväll! Sov endast 2½ timme ungefär inatt och jobbat hela dagen idag, så jag är helt slut! Vissa stunder är det svårt att hålla ögonen öppna och stänger man dem en sek för länge så somnar jag..

När jag kom hem från jobbet så började jag direkt städa burarna direkt! Vet att om jag väntar lite för länge me de så orkar jag inte de, o de behövde få rent.. Så de var bara att börja städa 2 burar..
Men nu är de ju rent och fint i deras burar, så de är glada och lyckliga! Toffsen sprang runt i buren, fram och tillbaka hela tiden för hon var så glad :) Hehe!

Nu ska vi snart äta mat tror jag... Beror på vad kocken här bestämmer sig för ;)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0