Taskig uppdatering!

Det är lite taskig uppdatering här har jag märkt, har inte pallat uppdatera och sen har de ju inte hänt något som är värt o skriva på bloggen ändå ;)

Här har det iaf inte hänt mycket.. Igår gjorde jag en jättegod mat, överträffade migsjälv faktiskt.. Trodde inte jag var så duktig på att laga mat! Kan lägga upp receptet på det senare sen, orkar inte hämta de nu.. Men den var grymt god! :)

Idag har vi bara varit och handlat mat och shoppa spån.. Så nu har vi 25 Kg spån, borde räcka ett tag tycker man.. Det återstår att se :) Tänkte fixa rent i burarna imorgon, idag orkar jag inte det!

Annars idag var det hockey! Satt och kollade på S24, och det var en väldigt underhållande match, spelade mot Borås.. Utklassade dem totalt! Vi vann med 2-8, nästan hela 3:dje perioden var bara ren underhållning.. Vi ledde me 2-6 när period nr 3 började, och Borås bara försökte ta pucken och försökte göra mål.. Vi fick pucken hela tiden och bara svajade runt och ändå lyckades vi göra 2 snygga mål ;) Nu gäller de att de håller kvar denna glöd och kämparglädje, för nu jäklar ska vi upp på listan igen!

Nu ska jag dock fortsätta me de jag håller på me.. Har ett marsvin som försöker sno grönsaker av mig :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0