Snart 1 år!

Ibland så hänger man inte med.. Tiden går så oerhört fort ibland! Känns som att det var igår som vi satt på msn och snackade oss igenom hela nätterna! Men faktum är att det faktiskt var 1 år sen, det har jag svårt att inse.

På söndag nästa helg, dvs den 14/2 så har jag och Baby varit tillsammans i 1 år. Förstår ni, 1 helt år.. Vi har passerat 4 årstider tillsammans, hand i hand..
Det känns som att det var igår som man satt 30 mil ifrån varandra och bara längtade till helgerna, då vi träffade varandra. Jag har fortfarande inte fattat hur snabbt man fastnade, det bara klickade från första ögonblicket, man kände direkt att, det här måste vara meant to be, redan innan man träffades..

Baby, även fast jag blir sur på dig ibland av olika orsaker, så ska du veta att jag älskar dig med hela mitt hjärta! Det finns ingen som betyder så mycket som du gör och jag kommer föralltid att finnas vid din sida! <3

Jag Älskar Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0