Personliga massören?

Hej!

Igår blev de ingen uppdatering pga trötthet.. Igen! Somnade någon gång efter maten, vaknade när halva perioden av Sverige - Vitryssland hade gått, sen lyckades jag hålla mig vaken resten av kvällen. Satt och småsneglade på tvn samtidigt som jag satt här och pratade med folk på Msn, och gosade med Toffsen :) Mys! Sen strulade internet en del igårkväll också, men det löste sig tillslut!

Igår på jobbet blev jag tydligen deras personliga massör.. Tydligen blev de väldigt uppskattat att jag har lätt för att hitta knutar på ryggar.. Så nu finns det några stycken som är väldigt glada på jobbet :) Hehe!

Idag ska jag försöka komma iväg till djuraffären och handla hö! De små äter något kopiöst med hö just nu, så måste åka och handla mer.. Denna månaden har det gått åt 2 stora säckar med hö.. O nu måste vi köpa våran 3 påse... Iofs äter kaninen rätt så mycket hö också, men såhär mycket har det inte gått åt innan!
Men men, vad gör man inte för de små liven :)

OM jag lyckas så kanske jag kan försöka ta några nya fina bilder på grisarna, men de återstår att se om de vill va me på kort :) Hehe!

Återkommer senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0