Ont!

Usch, inte nog med att man är förkyld.. Jag har ont runt min piercing i naveln också.. Tog ur piercingen för att de skulle få va ifred lite, men kan ju inte va utan piercingen hur länge som helst.. Får nog lov att sätta i den snart igen och ta att de gör lite ont!
Måste säga att de ser extremt tomt ut utan piercingen i..

Annars har de inte hänt mycket idag.. Har varit ganska slappt. Vi åkte ner på stan och tog lite kort innan :) Baby håller på me sitt tågspel på datorn.. Han ska bygga tågspåren mellan Mora och Borlänge, så han ville ha kort på hur de såg ut här nere me signaler och växlar osv. Tog lite bilder på solnedgången igen, var faktiskt jättefina bilder :) Om jag orkar resa mig ur soffan, så kan jag hämta kameran och slänga in dem här!

Fick in videon från Hockeyn iaf.. Syns ju inte så överdrivet bra, mobilen är ju inte de bästa o filma me.. Men här ser man iaf lite :)



Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0