Natt!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, har varit så olidligt trött idag så det var sjukt! Lyckades tom försova mig lite imorse.. Jag går alltid upp vid 05.45.. Eller ja, första alarmet går då, o då brukar jag snooza till 05.55! Imorse vaknade jag till vid 06.30.. Jag brukar gå hemifrån vid 06.15, så jag var försenad..
Fick tag på chefen och han gick med på att komma och hämta mig vid halva vägen mot mig, så jag fick springa dit påen gång!
Vi kom ju iaf till jobbet till klockan 7 iaf, och det är då vi börjar! :)

Jag och Andrés har haft värsta brottningsmatchen på jobbet idag.. Vi hade varit ute i kylan, så kom vi in o frös.. När vi var klara så var vi båda anfådda och var helt svettiga.. O nej, inge sånt! Vi har en tendens att gå och putta på varandra hela tiden.. Och idag fick han in ett jäkla grepp om min arm, så jag stod nästan dubbelvikt och kunde inte räta upp mig, för då hade jag nog dragit axeln ur led.. (Ja, det var ett sjukt grepp han hade!)
Men jäklar vad kul vi har! :)

Annars idag har de inte hänt mycket alltså.. Sen jag kom hem har jag bara sovit, handlat, ätit och suttit här typ..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0