Mat mat mat!

Usch vad jag är hungrig! Maten står i ugnen o jag hoppas att den snart är klar! Är så tokhungrig så jag snart äter upp soffan.. :)

Idag har annars varit en trevlig dag, har jobbat och haft mig.. Är svintrött nu bara för att man kom isäng så sent igår! Vi satte oss och kollade på en film vid typ 23 tiden någongång.. O efter filmen så kom jag ju på att jag måste ju duscha, så de var ju bara hoppa in i duschen vid 1 på natten.. Lyckat!?

Idag ska jag (försöka) lägga mig tidigare, är så trött så det är sjukt! Somnade till lite förut men är fortfarande så sjukt seg!
Men det återstår att se när man kommer i säng.. Jag har ju en förmåga att sitta uppe alldeles för länge när jag säger att jag ska lägga mig i tid ;)

Nu, blir de käk!

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0