Haha!

Idag har varit en så otroligt sjuk dag så det är.. Jaa.. Sjukt! Att börja med kan jag berätta att jag endast sov drygt 4 timmar inatt, vilket resulterade i en väldigt övertrött Angie idag..
Kände mig för övrigt väldigt duktig imorse, för jag började dagen med att gå nästan 2km *det är wow känsla för mig*.
På jobbet var det mobbning och retning på väldigt hög nivå mot Andrés.. Det var nog längesen som jag skrattade så mycket som jag har gjort idag! Ska ge er några korta exempel på när vi höll på att reta varandra

1.
Vi står ute och röker, jag med öppen jacka.. Plötsligt blåser det ner snö från taket så det kommer snö innanför min tröja.
H - Vart det kallt om boobisarna?
J - Jaaa, det blev det!
H - Fick du tuttstånd då?

2.
J - Åh, shit vad trångt det är!
*han skrattar*
J - Åh, nu kommer den snart! Nu är de inte långt kvar!!
*han skrattar ännu mer*
J - ÅH JA! NU!
*han skrattar väldigt mycket*

Jag skulle alltså dra fram min strumpa ur min sko för att visa mina urgulliga knallrosa ulliga strumpor! :) Anledningen?
- Vi pratade om barnstrumpor..

3.
Jag stoppade in 2 kakor i munnen för att bevisa att jag kunde, då skulle han också göra de för att han blev imponerad över att jag kunde.. Han lyckades inte!
J - Jag trodde du var van att stoppa in stora saker i munnen!
*Han flinar lite innan han säger*
H - Jag läste en artikel om att de måste vara en viss längd för att de ska kunna stoppa in den..
J - Jaha, o då kan du max ta såhär eller? *syftar på kakorna och på hur stora de va*
H - Men den måste ju komma in också..
J - Men man får väl sära ordentligt!
H - Men så stora skinor har jag inte...

Det kan jag lova att jag grät av skratt åt! Jag kunde inte sluta skratta åt det, undrar vad de andra tänkte :)

Nu blir det dock snart dags att laga mat, så återkommer senare efter hockeyn :)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0