God Morgon!

God Morgon alla sjusovare ;)

Idag var man uppe tidigt, klockan var inställd på 05.30! Gick och la mig vid 2 tiden inatt, så man är ju skapligt trött idag! Inte gör de saken bättre att termometern visar -27.4 grader ute när jag ska ut och gå 2 km till stan.. Brr! Kommer halvt frysa ihjäl.. Blir nog till att leta upp termobyxorna och sätta på sig dem så man inte fryser helt ihjäl om benen!

Om några min börjar Sverige spela i hockey.. Klockan 6 börjar matchen och jag ska gå vid 10 över så hinner inte se mycket av matchen! Ska se om jag lyckas väcka Baby som ville bli väckt.. Han är ju lite jobbig att väcka eftersom han kan prata i sömnen och säga att han vill sova ist! Jaja, jag får försöka!

Så jag önskar er en god morgon och en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0