God kväll!

Jag skäms! Jag skäms riktigt mycket för att jag inte uppdaterade igår! :P Men jag var så sjukt trött igår så jag orkade verkligen inte skriva något.. Men nu så :)

Har inte hänt så överdrivet mycket tror jag.. Jo, tror inte jag lyckades uppdatera om det.. Vi hade norrsken för någon dag sen :) Har aldrig sett ett norrsken i mitt liv, och har önskat hela vintern att det ska uppstå ett norrsken.. Och vi fick det, om än ett litet bara :)

(Det gröna är alltså norrskenet)

 

Annars har jag bara jobbat och stått i! Försökt få lite ordning här hemma på massa skit.. Städa o sånt måste man ju göra en hel del med alla djur!

Vet inte om jag skrivit det, men min pump till akvariet är trasig, står helt still.. Så mina stackars fiskar som är kvar simmar just nu i stillastående vatten.. Stackarna! Får se vad jag kan göra åt saken..

Jag markerade snön idag också med händer och fötter! Ser ut som att jag har värsta bebishänderna.. :P Iofs, har inte så stora händer, men de ser ju megasmå ut på bilden! Haha!

 

Nu ska jag vänta på att Baby ska komma hem från hockeyn som slutade med förlust..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0