Fredag!

OJoj, har inte blivit något uppdatering förrän nu! Hade tänkt uppdatera igårkväll, men var så jäklans trött så jag orkade inte.. Och idag har jag jobbat hela dagen och sedan varit på hockey, så har inte haft tid att uppdatera!

Började dagen med att gå upp klockan 06.00, sen jobbat hela dagen lång. När jag kom hem så var jag så trött så jag satt och nästan halvsov i soffan, samtidigt som jag satt vid datorn och kollade..

Vid 19.00 började hockeyn... Mora - Bofors som slutade 3-2 efter förlängning! Mora hade kunnat ta 3 poäng om det inte hade varit för misstaget de gjorde när de typ var 20 sek kvar av perioden.. Bofors kvitterade pga de och vi fick gå till förlängning! Men vi vann och det var skönt.. Även fast Mora vann och alla spelare hade åkt av isen så fortsatte Bofors-fansen att skrika.. O tack vare de så stod polisen iför utgången till ståplats, så vi fick vänta på att de hade skrikit klart och börjat bege sig till sin buss. *suck*
Men men, vi fick iaf 2 poäng och det var viktiga poäng.

Nu tror jag att vi ska försöka kolla på någon film, men jag är inte säker ;)

KANSKE uppdaterar sen ;)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0