1 år dag!

Idag är det alla hjärtans dag, även min och Babys dag.. Idag har vi nämligen varit tillsammans i 1 år.. 12 månader.. 365 dagar..
Älskar min Baby mest av allt i hela världen, är så glad att jag hittade dig (det var ju iofs du som hitta mig men you get the point..)

Kommer fortfarande ihåg när du skrev till mig på Happypancake, en dejtingsida som man hade reggat sig på, på skoj.
Det var mycke skumt folk som skrev, men när du skrev till mig så blev jag glad. Du var fin, trevlig, rolig, hade djur och tyckte om att fota! O ju mer vi skrev med varandra, desto mer intresserad blev jag!
Till slut så träffades vi jue och nu står vi här idag efter 1 år tillsammans!

Idag ska vi först kolla på hockeymatchen mellan Växjö - Mora som sänds på Viasat hockey, sen ska vi laga till någon god mat och bara mysa! Kanske kolla på någon film också..

Imorgon blir det, back to work..

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0