Virus!

Åh, blir så trött på datorer ibland och på folk som är så dumma i huvudet att de skapar virus! Fick virus igår på datorn och jag vet inte hur många gånger jag höll på att slänga ut datorn innan jag fick bort skiten! Var inne på en blogg igår och då kom virusen på en gång.. Sökte igenom datorn när jag lyckades installera virussökningsprogram och fick upp att det fanns typ 43 olika virus, trojaner och maskar o allt vad det heter!

Så nu går jag inte in på den bloggen något mer! Datorn vart helt knas efter jag rensat den, startade om sig några gånger och sen när den väl var igång så funkade inte internet heller. Så jag fick knasa gärnet med det också! *suck*

Men men, nu funkar iaf datorn igen som den ska. *tur de!*

Nu ska jag göra mig iordning för jag ska snart iväg på möte! :) Ut i kylan *brr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0