Praktik!

Hej!

Idag gjorde jag min jobbcoach lite lycklig! Han och jag hade en deal, jag klagade på att veckoplaneringarna såg så otroligt tråkiga ut så jag sa åt honom att skaffa lite färgpennor så veckoplaneringarna skulle se liite trevligare ut med lite färg.. Han sa att han kunde fixa de om jag fixade en praktik eller ett jobb.. Idag lyckades jag fixa en praktikplats som jag hoppas på kan leda till ett antingen extrajobb eller fast anställning.

Så på Tisdag börjar jag på min praktikplats så då börjar allvaret för mig igen ;) Ska bli sååå skönt! Min jobbcoach såg överlycklig ut när jag sa att jag hade fixat praktik för han har tjatat om att han vill bli av med mig :P Haha! *Snäll coach jag har va ;)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0