Mycket på G

Hej!

5 dagar sen jag uppdaterade sist, ojojoj! Men har varit på min praktik hela veckan så jag har varit sååå trött när jag väl kommit hem så jag har inte haft en tanke på att uppdatera bloggen! *skäms* Oftast har jag inte suttit så överdrivet mycket vid datorn eftersom jag blir så trött då och somnar jag en stund när jag kommit hem om dagarna så får jag otroligt svårt att somna sen på kvällen så det är inget för mig!

Lite som hänt kanske sen jag uppdaterade sist, inte så värst mycket kanske men något iaf! Kan ju nu berätta att jag tingat en liten marsvinhona :) Hon är skitsöt och är leveransklar om någon vecka typ.. Ska åka ner till Sthlm första helgen i September och hämta henne så längtar som tusan!
Men måste nog erkänna att jag saknar Gracie som bara den! Hon satte verkligen spår i en, hon var så oerhört speciell! Älskar mina två grisar jag har nu, Toffsen och Tilda, de är speciella på sitt sätt de med. Men Gracie hon var så framåt, kom alltid fram när man kom, var jättesprallig och pratade jämt och ständigt och hon var ett riktigt matvrak.
Tilda och Toffsen är inte lika framåt, de gömmer sig oftast när man kommer fram även fast de kommer fram efter ett litet tag, men de är ju rädda fortfarande. Visst pratar dem också men inte på långa vägar så mycket som Gracie gjorde.
Men men, Gracie är borta föralltid och jag kommer nog alltid sakna henne något otroligt!

En annan sak jag bestämt mig för är att när jag är i Sthlm så ska jag klippa bort mitt långa hår! Kommer nog inte klippa bort precis allt men kommer klippa bort åtminstone 1-2 dm på längden och sedan klippa upp det ordentligt! Hade världens tova i håret igår som jag var tvungen att reda ut! Det gjorde ONT kan jag säga och det är inget jag vill ha igen! Usch, nä så nu kommer håret åka sedan kommer jag färga det också. Mamma har sagt att hon ska hjälpa mig med det :)

Nu är klockan mycket så jag ska nog pyssla med annat o kanske sova snart! Är en dag imorgon också..
Får se om jag kanske lyckas ladda in videon på Tilda när hon springer runt i köket också imorgon.. Eller om jag kanske kan filma en ny film på henne, hon är väldigt rolig när hon är ute på äventyr :)

Ha en fortsatt bra kväll!
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Anna

söt bild, när åker du till sthlm:)

2010-08-22 @ 10:54:07
Postat av: Beatrice

Ja det är verkligen jätte fint! :D Roligt att du är med och tävlar! :D

2010-08-24 @ 22:26:37
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0