Låg uppdatering!

Sorry för extremt låg uppdatering just nu men jag har varit så sjukt trött de senaste dagarna så det är.. sjukt! Plus att det har inte hänt något speciellt sen vi jagade paddan, så har inte direkt haft något jätteintressant att skriva om!

Kan ju iofs berätta att igår så var dagen då jag och Baby varit tillsammans i 1½ år :) Sjukt vad tiden går fort egentligen, känns ju som igår som allt hände!
Tiden kommer nog gå rätt så snabbt mot datumet då vi varit tillsammans i 2 år..
Älskar dig mest av allt i hela världen Baby <3 Du är det bästa som finns!

Imorgon ska jag fixa papper angående min praktik.. Fattade typ ingenting av vad de sa på arbetsförmedlingen, men det blir nog bra ändå! Är ju tänkt att jag ska börja på Tisdag, hoppas fortfarande på det så man kommer igång med något någon gång ;)

Nu ska jag sova så man kommer upp imorgon! Kan ju inte sova bort hela dagen liksom ;)
Puss och kram
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0