Helgen och All star matchen!

Hej!

Puh, ska vi försöka ta en uppdatering nu då.. Skulle egentligen uppdaterat igår men det blev aldrig så att jag kom längre än rubriken typ! Men nu så har jag ju iaf skrivit lite så nu måste det bli till en uppdatering här!

Helgen då, kan ju berätta att i Torsdags så kom mina föräldrar hit med lite olika saker! De hade bla med sig tv, tvbänk, min cykel, en stor bal med spån, en stor bal med hö och lite påsar med lite saker som är mina.
På eftermiddagen så tänkte vi att vi måste ju äta lunch, men vi hade ingen ketchup hemma så vi skulle ner på stan och handla det. Slutade med att vi kom ut med två fullproppade påsar från ica, två från systembolaget, en från Ur och Penn och jag och mamma med varsin från Cubus :) Jag köpte iofs bara ett par jeans eftersom mina var heeelt trasiga!
På kvällen sen så gick vi ner på festivalen och kollade lite, men usch vilken dålig festival det var iår! Så vi gick till hotellet och satte oss och drack lite öl. Sen gick vi hem och dagen efter (alltså på fredagen) så åkte de hem igen eftersom de hade saker hemma som de var tvunga att fixa.

På lördagen hade vi fullt upp typ. Var en riktig supardag känns de som, vid halv ett så drog vi ut till Färnäs och  skulle festa innan All star matchen! Så där drack vi, grillade vi, hade tipspromenad (som endast innehöll frågor om spelare och sånt om laget från 2003/2004, jag kunde inte ett skit men vann ändå;)) och så mördade vi getingar!
Vid 16-tiden så drog vi vidare till ishallen för att hinna dricka något innan matchen började vid 17.
Var faktiskt jätteroligt att kolla på när de spelade, för de såg ut att ha jäkligt skoj! :)
Sen efter matchen så var det iväg igen och supa vidare! Hade jättekul hela dagen och kvällen och man var ju någorlunda trött sen på Söndagen!

Nu ska jag nog gå och laga mat tror jag, börjar bli rejält hungrig!

Några bilder:

Vår tv. Gick precis in i bokhyllan :)


All star lagen:


Och mina autografer från Patrik Ross, Andreas Lilja och Mattias Nordström:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0