Ett nytt marsvin på G!

Hej!

Tänkte bara berätta om att jag har nu tingat ett marsvin! Nu är det iaf klart att det är jag som får köpa henne, för nu har jag betalat en tingningsavgift på henne så nu är hon snart här hos mig! :D
Kommer åka och hämta henne nästa helg eftersom hon blir leveransklar (dvs 5 veckor) efter denna helg! Längtar till tusen, tror Tilda kommer bli jätteglad att få en kompis att busa med! Hon har ju bara Toffsen att leka med och Toffsen är ju inte alltför lekfull, hon är mest kurrig och ska visa vem som bestämmer hela tiden!

Hon är iaf i färgen Brindle (säger nog inte er ett skit;)) och hon är en abessinier så hon är virveltroll och supersöt! :)
Kan länka till sidan där det finns en bild på henne iaf! http://www.winniepigs.se/13119227 Det är hon som heter Liva.. Tihi!

Nu ska jag fortsätta kriga i mitt kära TribalWars! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ohlala... va kul! Ja är avis..

2010-08-27 @ 12:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0