What a night!

Eller ja.. Natt o natt.. Kväll kanske man ska säga! Har jobbat hela kvällen lång, fast iofs är det rätt så skönt att jobba kväll faktiskt! Det är mycket lugnare och skönare än att jobba dag! Fast det är ju lite drygt när man jobbar fredagkväll, men men.. :)
Fick massor med beröm idag på jobbet eftersom jag änsålänge går praktik inför sommaren, och min handledare var så nöjd med mig idag :) Hihi!

Nu måste jag nog dock gå och baka, sa att jag kunde baka tills imorgon.. Jobbar nämligen både Lördag och Söndag (som jag säkert nämnt typ 100 gånger redan!) fast det blir väl bra det med!
När jag jobbar klart på söndag så innebär det att jag jobbat 6 dagar denna vecka! Min enda lediga dag var igår (torsdag).. Men nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar ist ;) Moahah!

Nä, nu baka, sen sova! Börjar klockan 7 imorgon! Suck!
Natti natti!

(bara för de får ni en bild som inte alls har med inlägget att göra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0